<3

Håll om mig.
Få mig varm, jag fryser.
Jag är rädd, jag är ensam, hjälp mig.
Hjälp mig finna ro, Hjälp mig finna lugnet innom mig.
Mörkret sluter sig runt min nakna kropp, förvirrad.
Var är jag, var tog solens varma sken vägen?
Håll om mig.
Få mig varm, jag fryser.
jag vill känna dina armar runt min kropp.
Tänd ett ljus, låt de brinna, Låt det ge mig hopp.
Allt kommer bli bra, allt kommer lösa sig.
Var är du, Vart tog du vägen?
Håll om mig.
Få mig varm, jag fryser.
Så förrvirrad, så villsen i mörkret.
Jag vill känna din varma andedräckt mot min kind.
Snälla rör vid min kropp en sista gång.
Varför är du inte hos mig?
Håll om mig.
Få mig varm, Jag fryser.
Jag har tappat modet, Vill ge upp.
Du gav mig kraft, Du gav mig styrka, Jag kämpar vidare.
Med dig vid min Sida.

Du håller om mig.
Du får mig varm, Jag är trygg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0