Jävla msn

min msn och internet sammarbetar inte. liksom hallå är ni på mammas sida eller. ba för att mamma vill jag ska stänga ner vid tio betyder de inte att jag gör det. Ler. men men livet e så ibland. jag träffa några gammla polare i daag gud va kul det var. men alla var sig helt olika,.... vi baka kladdkaka och en jätte mysko tårta... sen aså jag hade tänkt att inte skriva någe i kväll men sen va det ju så att min lilla älsklign ville jag skulle skriva så får välla skriva några rader dåå... *ler*
antar då efter som du ville jag skulle skriva att du läser dett. så vill ba säga att du är underbar och betyder mycket.... längtar tills du kommer. vill ha en kram och mycket där till *ler* men nu e de bääst jag avslutar innan allt laggar satan... *ler*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0