villken lördag

hahah faan va kul vi hade tjejer. livet är faan bääst med er. middagen var helt underbar sandra... och alla hjälptes åt det är så det ska vara eller hur,. sen när ni sjöng siiing star och alla kunde låtarna villken stämning det blev asså. helt underbart att vara med er man har inte tråkigt en enda sekund. har inte så mycket tid att skriva så ska skriva det vi viktigaste. när vi sminka oss snacka om snygga vi blev... mitt håår vilket trassel det är i dag. Sandra du ska alltid somna föst Lisa och jag hade fan rätt när vi slog vad om vem som skulle somna först. och att du inte ens mins att du satte dig upp och sa åt oss att hålla käften. vi snacka i tele med skånigen hur länge som hälst är ett under att han inte typ hmm dissa oss totalt. fattar inte att han fortfarande vågar komma upp. de lär ledsna efter en timme. men åter till kvällen. vid typ runt tre fyra så ville jag och josse ha någe att äta. vi ba fan va hungriga vi är. så skulle in o pissa och då tog vi med oss socker kladdkaka ut och åt... mums men sen mådde alla illa som fan. vi såg på bambi oxå. och då vakna sandra till och ba ni ser på bambi.. sen  såg vi en film till. eller nestan en hel. sen ville josse och Lisa sova. och alla vi tre sov på en luftmadrass så vi blev litte sjösjuka nör någon rörde sig. vid sex fick jag för mig att jag skulle sjunga så jag låg och sjöng gamla svenska hits. "jag vill ha en egen måne" och lite sådant. sen typ bäbe vita lam och blinka lilla stjärna. du va Lisa försökte döda mig. tur att Josse låg emellan oss. vid sju somnade alla och sov ba till nio... ja det var kort om vad som hände i lördags till sööndags det var helt underbart. jag var verkligen ibehov av detta. liksom mitt liv var på väg under men det här ger mig kraft att orka några veckor till nesta gång det blir tjej fest / helg. villket blir redan nesta helg.. eller hur lissa min älskling...

ha ne bra natt alla glada där ute.





älskar mina små älklingar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0