vänner?

jag har alltid vart en sådan person som ställer upp till 100% på alla mina vänner oavsett hur nära eller inte vi är. mina vänner som har mitt nummer kan ringa 24/7 och då menar jag verkligen det oavsett om klockan e 3 eller 7 på morgonen så svarar jag. eller skickar mina vänner ett sms och säger ring så fixar jag alltid så jag kan ringa. och många av mina vänner utnyttjar detta. och de tycker jag vore bra om det funkade åt andra hållet med... jag tror bara jag har en kompis som ställer upp till 100% för mig och det är mitt ex..... mina andra kompisar kan jag inte ringa mitt i natten och det är det jag behöver oftast. jag har inte heller trygheten med dem att de aldrig lämnar mig... hmmm det är ett stort problem... men men nu kom syrrans kompis ska va lite social så skriver mer en anna gåång..
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0