tankar är så jobbiga varför finns de??

heeeej alla glada. ja nu är klockan sen i gen. rent ut sagt 01:19. fan önskar jag lagt mig vid 19:00..... istället för att sitta uppe vid datan och druckigt cider. men aja nu är det ju så att jag råkade göra det ändå. tankar som man får efter lite cider och vad det nu var jag fick av fredde... men aja tillbax till tankarna. jag har en kompis som är orolig för vad jag skal göra om jag träffar fredde. även om jag säger det inte ska hända något så litar den inte på mig. vi kan kalla kompisen för K... sen när jag säger jag inte ska träffa han bli han lugn och det är ju bra. jag fattar att han inte litar på mig men skit samma. men k skulle i alla fall supa i dag med sin kompis B som vi då kallar han... igentligen skiter jag väll i det.. det jag däremot inte skiter i var att om jag skulle vara med fredde skulle jag smsa hela tiden så han visste att det inte hände någe... men när jag klagar på att han inte är social så sa han bara okej... jag älskar dig.  liksom varför skulle jag skriva hela tiden om inte han ska. jag litar på han och bryr mig inte men skit samma..... orkar inte bry mig. klockan e för mycket för det. men aja måste faaaan sova snart så jag slutar va så jävla jobbig. fattar inte att han kan gilla mig. jag e bara jobbig och iriterande. han ska komma den 14/11 och stanna till 16/11 tror ja de blir om jag inte gör bort mig igen. liksom HUR FAAAAN står du ut med mig?!?!?!?! jag förstår dig helt om du inte gör det för jag är störd. du lär ledsna efter en timme med mig sen lär du aldrig mer vilja se mig. det kan jag fan slåå vad om.. vem är med 50 kr på det... aja nu ska jag sova god natt. soov gott.

JAG ÄLSKAR DIG K !!!!!!!   du är underbar och bääst och slår vad om att du kommer ledsna på mig för ja e så jävla patetisk, jobbig , och helt helt stööööörd...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0