Sandra min ängel

haha sandra ska välla börja med att jo jag vet att klockan e 03:07 och att du vill att jag ska sova.. asg. du är så sööt när du klagar på mig i skolan om att jag lägger mig sent på vardagar runt tre och går upp sex sju... fast nu är det helg. du är så underbar, är glad att du bryr dig i alla fall. vi har så otroligt finna minnen. mins du min födelsedags filmkväll förra året?? när du var i din sovsäck och vi sa de var en kondom. haha. och mamma fotta oss på morgonen när vi sov.. eller filmkvällen hos dig vitlöks bröd mitt i natten... LOL du jag och lisa det är den bästa kombinationen någonsin.
ingen kan ha roligre än oss. när ni "kidnappa" mig i torsdags om jag inte minns helt fel. var så kul. vi va hos dig. vi håller i hopp vått som tort. vet hur jobbigt du har det just nu och hoppas att du fattar att jag ställer upp till 100% för dig. det är bara logga in på msn e inne fan 24/7 eller smsa ser det och kan ringa eller ring svara alltid. kommer ladrig lämmna dig i sticker glöm inte det. du är min lilla älskling och lisa min stora älskling. men nu måste jag sova annars blir du jätte sur,... *ler' nu e klockan 05.49... hihi

och ska skriva om lisa med... 


 


älskar dig gumman. wi 4-ever....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0