mitt liv Hora!!

ja så fick jag veta i dag att min F***A till So lärare och mentor har ringt min mamma och sagt att det inte går bra för mig med historian. jag vet att jag var sjuk mycket så jag missa men sen hade vi ett läxförhör om andravärldskriget där jag tyckte det gick bra men tydligen inte hon.. liksom hallå kan jag inte ens få känna mig bra. om ens bara för en dag. jag kämpar jag pluggar så jävla mycket jag klarar men det räcker inte. jag pluggar dubbelt upp vad alla andra i klassen gör men det funkar inte. mitt liv e fan förutspåt som H**A. jag lär inte få någon utbildning ingenting. mitt liv är inte ens värlt att leva. för om jag ska siterra min kompis. "men maggie ett liv som hora är förfan bara bortkastat". så med andra ord är mitt liv bortkastat..... så nu vet jag det.... aja nu ska jag se vad mitt sugiga liv vill mig i dag. kanske hittar någon med pengar som har lust att Cama eller vf inte ses....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0