de e fan inte normalt....

jag läste just en kompis blogg. hon hade skrivit om ideal. jag fattar precis vad hon menar. liksom jag Sandra och Lisa har våran egen stil ingen av oss är super smala och har jätte bröst eller jätte ass men vi e snygga endå. liksom måste all media sabba ens kroppsuppfattning?? vi var hemma hos Sandra i går och då starade vi tv och det var Topp Modell. asså jag fattar inte att folk pallar med sådant. jag mår illa av att se sådant. för de ända dom gör är att sabba för sig själva. snälla världen vakna upp tjejer dör för att göra sina chefer stolta och bara äta max en ostkub om dagen. får det verkligen vara så? man läser i veckotidningarna om hur de kommer på nya träningspogram kombinerat med olika dieter. sen ser man sakta sakta hur modell efter modell blir smalare och smalare. de tinar sagta bort till skin och ben för att sedan må så dåligt så de svimmar under fotograferingen och då trycker man i dem en choklad bit så de ska klara jobbet. liksom vill de ha smala modelller åk til afrika anställ ett barn ni har en modell och barnet kan klara sig med lönen. istället för att sabba normala människor. som mår bra från början. tycker så synd om alla som faller för det. villet jag var på väg att göra tills en kille fick mig att inte att det är inte hur du ser ut som spelar någon roll det är insidan. hur du är som persson. desutom vill de flesta killar ha någe att ta i litte mage lår. det är inte mysigt att mya med ett benrangel.. och som ung är det bättre med små brööst liksom små och fasta. bättre en stora och hängiga... *ler* aja ska börja avrunda det här skulle kunna skriva typ hur långt som helst om det här men ska palla läsa oxå...


tjejer våga stå emot idealen. det är inte snyggt. var dig själv stå inte framför speglen i ett år. räcker med fem min va faan...



är det här verkligen snyggt?? det tycker inte jag.. hon ser sjuk ut..
så snälla vakna, hjälp tjejer i din närhet att inse att de är vackra hur de
en ser ut. eller vad de än väger.......



god natt... klockan e nu 01:24... ska dock inte sova ba sluta skriva blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0