liisa mitt hjärta du betyder så otroligt mycket

heej nu e klockan då 06:41 söndags morron.. hihi.. alla sover utom jag. sandra lisa få inte damp vet ni hatar jag e uppe så sent.. hehe men e helg.. Lisa jag vill bara du ska veta hur otroligt mycket du betyder för mig. du ställler alltid upp. du lyssnar och står kvar vid min sida hur många misstag jag än gör. utan dig skulle jag inte klarat mig speciellt länge. du sandra o alex ställde alltid. upp. och jag har så finna minnen med dig även om tiden varit kort. men måste inte ha gott lång tid för att man ska kunna haft kul... eller hur älsklingen min... alla våra filmkvällar / helger. min tjej kväll där vi ragga upp killar i parken. hos sandra när jag o sandra badade. så mycket mysiga minnen pch fler ska det bli. du är bara bääst glöm aldrig det. älskar dig så mycket. nu e  klockan 06:47



du är så under bar. finns alltid här för dig. älskar dig min ängel. jag
vakar över dig..



haha sosst vi hade tjej middag. sandra har du snot mitt likörglas medan
jag fixa läsken?? den sår för nära dig... mitt röda glas. älskar er bååda

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-10-12 @ 07:29:11
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0