kan inte sova...

ja hallå där ute. klockan e nu 03:08 och jag kan inte somna. ibland e livit lite konstigt. i bland vill man tro på ödet och att ödet för två personner samman. ibland är det ren tur. det som förde mig ihopp med världens underbaraste kille som rädda mig ur all skit tror jag bara var ren tur blandat med rätt tillfälle. du är den som snackar med mig när jag inte kan sova på näterna. du snackar med mig nu. vi har kul. längtar så tills  vi kan ses. du är så otrolig söt. din röst är helt underbart len. och skånska e verkligen den sexigaste dealekten i hela sverige. utan dig tror jag att jag hade gett upp efter att de tog slut med  killen. men du fanns där. du var inte som alla andra som bara vill ha sex. alla fall inte va du vissat en så länge. vill så gärna träffa dig. få ge dig en kram och en puss. se ditt söta ansikte, få pussa dina fina läppar. varör bor du så långt bort???

jag Älskar dig my sweeety



nu ska jag sova. klockan e 03:18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0