hmm hur ska jag överleva.

ja hej alla glada där ute.. hihi

idag vakna jag för sent. villken överaskning va sandra... jo men då bad jag mamma ringa skolan. o säga det. jag orkade dok inte komma förens till lunch så la mig för att sova en timme till men vakna inte av klockan så jag sov till 13:20 då min sysster kom hem från sin skola. o det första jag tänkte på sen var inte att ringa mamma o säga att jag inte var på skolan. men tydligen ringde min lärare mamma o frågade två gånger var jag var. så ja fick litte skit när hon kom hem och nu får jag inte åka eller ta hem kompisar på två jävla fucking veckor. jag måste stänga av datan tio och senast vara i sängen kvartöver. liksom hur ska jag över leva?????????????  men men får göra det bäästa av saken och hålla er uppdaterade här hur det går. så slutar jag skriva så vet ni att jag inte överlevt. kanske klarar första vecken men sedan lär jag få abstinens...  aja hare bra mina små älsklingar.

KRamar Maggie..

P.s
kommer sakna mina nattliga samtal med min lilla sötnos. kommer sakna din lilla gubben... *ler*
D.s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0