haha Krogen i dag

hej alla glada där ute... hiih.. i dag tog vi upp båten den var kallt som FAN... jag fick träffa farsan i dag. gud va underbart. jag har saknat han som fan. fast han ville bara ha mig som hundvakt. det kändes så... sen fick jag träffa mina underbara små kusiner. love som precis fyllt 5 och elvis som fylde 7 i sommras tror jag... om jag inte minns helt fel. dom e så söta. men höll på att lacka satan på dem när vi var ute med hunden ville. de lyssna ju fan inte på en. men men vi hade jätte kul på kvällen spela wall street och typ så.. tror ni pappa kunde hålla sig nykter?? nej fan så heller. vid 8:a var alla vuxna halv raka. så vid 20:20 sa jag hej då och gjick. pappa, hans tjej och ville följde med mig till bussen. jag fick en kram av pappa i dag... det var så skönt, för det var flera mpnader sen sisst. han kunde tillo med säga att han saknade mig. : )
när jag åkt så smsa jag fredde som är min lilla söötnose. och sa att jag var på väg hen så han kunde ringa och snacka med mig. tråk att åka själv liksom. vid slussen kom jag på att jag kunde ringa mamma och fråga om hon var kvar på CD. det ar hon så åkte till mamma på krogen var där nio... dörrvakten bara hej där. ålder... snacka om hjärtatack. jag ba med as tyst röst "mamma sitter där inne" han sa okej och lät mig gå in.. i vanliga fall brukar de säga åt mig att gå runt tio. i dag sa det inte ett piss... vid 00.10 så gick vi... så kul vi hade notan var på 731:- haha... jag är dyr jag vet..  men men nu sitter jag hääär. aja sov gott i kväll... puss på er alla glada....




p.S

de bäästa som finns i hela världen är att snacka med min lilla älskling. hoppas han fattar hur mycket han betyder. lägntar tills vi kan ses. vill så gärna få hålla om han och ge han en puss. *rådnar*... hoppas jag kan köra bort mamma när de kommer upp. han o hans kompis.. fast kan gå om hon e på sitt rum bler det lika kul ändå... *ler* om du läser det här så vet jag att du fattar att de e till dig... du är bääst glöm inte det. puss på diig min älskling

D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0