gud va skönt att vi kan vara vänner

heej alla glada där ute. i daag var jag sjuk.. så jävla trist.
men mitt ex hade håltimme i dag och vi smsa lite med tanke på att vi tjafsade i går. så ville båda säga fölåt. han fråga om han kunde komma förbi. det känndes lite skumt var liksom tre veckor sen sisst... men när han kom så pratade vi och skämtade. det var skönt. det var som om inget hänt vi var bara vänner. han vet liksom så mycket om mig med hur jag mår och lite sådant. så han visste att jag behövde kramar och det var så skönt att bara få sitta och bli omhållen. jag har saknat det. det va härligt att prata vi kom fram till mycket intresanta saker oxå. men de tänker jag inte skriva häär. men förlåt till alla jag dissade i dag som ringde eller smsa... *ler* men jag hoppas jag och mitt ex fortsätter ha den här kontakten och kanske ses då och då. för han är den som funnits mäst av alla för mig och inte svikit mig vad jag än gjort. han har alltid litat på att jag åtminstonde försöker ta mig ur mina beroänden.. är glad att han stöttar mig till 100% även fast jag svikit honom tusentals gånger. tror vi passar bättre för varandra som vänner än när vi var tillsammans. är glad vi kan vara vänner... men  nu får ni ha de så bra.. älskar er alla där ute... speciellt min lilla älskling ( skåningen )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0