va fan ska man skriva?

ja men hej på er däär ute....

hoppas ni haft en bra helg... min har totalt sugit förutom i daag.. då jag fick träffa en av mina älsklingar. inte länge men spela roll fick träffa henne och jag behövde det.. jag kommer fan inte överleva hela lovet. liksom min syrra och mammas kille kommer va hemma 24/7 stååår bara inte ut snacka om bråkigt det kommer va.... hoppas jag kan hänga med sandra o bada på tisdag med och att jag kan va på filmkväll på måndag... sen på tal om inget så ska jag va hos min farsa på nyår.... hmm då man vill kunna se fram mot ett nytt bra år hur ska jag kunna göra det dääär??? liksom farmor har farfar, pappa har sin tjej, min farbror har sin fru, elvis har love, ville har pappa och hans tjej..... vem faan har jag?? det blir precis som förra året... alla har någon att säga gott nytt år till och skåla med.... jag får stå där själv i år med och skåla och säga gott nytt år till mig själv. ingen att krama.. och typ halv ett kommer alla ihåg mig... jaaa så himmla kul.. o min syra ska inte helle va där för hon ska typ försöka hitta en fest att vara på... jag har ingen fest att gå på... mina vänner måste va med sina FAMILJER......  såå jävla piss får stå ut helt själv med farsan o släkten dää..

aja kram puss ska va social på msn nu... puss





vet de e låångt kvar men liksom hallå måste händå hitta en lööösning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0