faan va skööj man kan haa..

Lisa, Sandra och Maggie e bäästa polare 4-ever. vi håller alltid i hopp...  gud va vi sjöng och flumma i slusen i dag asså. snacka om mycket snea blickar vi fick på oss. men sådanna är vi. vi tre...jag vet att jag stavar som en kratta så här sent på kvällarna sandra,... kolla gårdagens inläga... hahah... haha lisa när sandra skulle peka och säg att hon skulle välja platser i bussen och tar mig på brösten,... lol. så normalt.. och sandra du ska bara veta hur var det så himmla mysigt att få ligga med huvudet i ditt knä när du sjöng och jag somnade. kände mig trygg där. visste att du fanns kvar. även om de bara var 30 minuter sov jag bättre än på lääänge.. vi är fan de bästa kompisar man kan se vi kan ha så roligt åt så små saker... hihi...



wii 4-ever and ever

nu måste jag fan sova snart. blir lika sent som i går.. klockan e liksom nu 02:26... hihi blir lätt så när man har två underbara killar att snacka med på msn. man fastnar lätt när folk e så sociala och trevliga som de ttvå är... *ler* men gillar att snacka med båda men älskar bara en av dem. tog slut på mina mobil pengar på han i daag... så sorry om jag inte kan smsa med någon fram till den 25... aja nu ska jag skriva klart de här så han får läsa. han e värsta orolig över vad jag skrivit om han... haha LOL...

P.S
han tror jag har skrivit att han bara snackat sex i kväll..... ( nu har jag det )
D.S




måste sova puss på er 02:32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0