wiiiii

heej alla glada...
nu börjar jag så sakterliga vakna till liv här bland barnen. tur nog vare bara 8 av 14 här..... skönt.. dom va inte jätte rädda för mig och det är välla ett plus. *ler* två av små pojkarna tittade på mig och log sen kasta dom en bil på min fot... haha.... en av dom har vart livrädd för mig ända sedan jag kom, han vågar inte ens titta på mig och öppnar ja mun o säger någe ner han ut som han sett ett spöke... haha så snygg är jag. jag åt ju frukost här med alla barn... hmmm inte jätte mys. men det funkar. sen fråga mamma va alla barnen ville göra nu på förmiddagen.... ja svara först av alla "måla med kladdig färg med händerna". hmm barnen såg inte lika lyckliga ut som mig när vi gjorde det... jag va över lycklig och tyckte det var skit kul... hihi... hela mina händer var helg kladdiga av rött o gult. vi hade ett papper på golvet och målade lite varstans..... fast hmmm en av småttingarna gillade mer o måla där ja måla en någonannan stans.... *suck* men så är det. jaa vill o¨xå ha en liten såndär sööt sak o gosa med hemma. men men nu ska ja se hur de går för mamma me o tvätta dem och sedan om vi kan leka med lera "wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii".......

hade gött skriver mer i kväll....... älskar er alla däär ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0