what?

okeej ja har redan skrivit två gånger i da... men men ska bara säga god natt... jag ska faktiskt stänga ner datan nu lika bra så jag inte gör något dumt.. är så jävla nere så ja inte litar på mig själv och ingen av dem ja brukar cama med då för att inte kunna gö någe är inne. en är tydligen lack för en grej ja inte tänker gå in på så han logga bara för de o vägrar smsa med mig heller. känns underbart när han behövs som määääääst. den andra ja kan höra av mig till har ja inga pengar så ja kan höra av mig så är helt ensam utebliven....  så är välla lika bra o logga på engång så att jag inte av misstag har pengar sedan... aja ni får hare så bra är ute.... jag ska faktiskt till skolan imorgon för en kompis skull. känner mig så jävla underbart snäll.... fast det är freda och vi går till 15:50 så kommer jag ska be mamma skriva att ja får gå om ja inte pallar vet ej hur långt jag orkar... men skit samma sov gött alla där ute... somnar ja innan tolv??? tror knappas det...




OM JAG STOD PÅ AVSATTEN TILL ETT STUP OCH TÄNKTE HOPPA! SKULLE DU FÖRSÖKA STOPPA MIG ELLER BARA LÅTA MIG TA STEGET ÖVER?!?!

OM JAG HADE EN PISTOL MOT MITT HUVUD OCH TÄNKTE SKJUTA! SKULLE DU GÖRA NÅGOT FÖR ATT STOPPA MIG?!?! ELLER BARA LÅTA MIG SKJUTA OCH SEDAN STÅ KVAR OCH LÅTA BLODET RINNA OCH SE MIN LIVLÖSA KROPP?!?!

OM JAG SA TILL DIG ATT JAG VLLE TA MITT LIV SKULLE DU DÅ LYSSNA OCH FÖRSÖKA ÖVERTALA MIG ATT STANNA?!?!

dom här är riktiade till en speciell person dock vet ej någon mer än jag till vem och personen lär inte reagera på det heller så är lugnt. har inte kännt den speciellt länge ändå vet jag att den inte skulle göra ett jävla PISS...... den persönen är den ända som verklgen betyder något för mig. den ända i stortsätt som kan påverka mina beslut ändå reagerar den inte.........................................................................................

Kommentarer
Postat av: jojje

om du stog vid ett stup skulle jag dra dig där i från



om du hade en pistol mot dit huvud skulle jag övertala dig att inte skuta sen ta den i från dig



och ja jag skulle lysna och över tala dig att stana

2008-11-24 @ 18:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0