vet ej vad ja ska tro!!!

hmm jag har alltid ställt upp för dig när dina ´föräldrar valde att gå skilda vägar när din mormor dog höll jag om dig när du grät ja fanns där hela tiden alla gånger som du skrivit att du ej orkar mer har jag ringt dig hela tiden visat att ja bryr mig och finns för det gör jag verkligen jag älskar dig så otroligt mycket.... problemet är de att ja inte tror du vill ha mig som vän längre. du tar mer och mer avstånd. allt sen ja sluta va i skolan och jag inte orkat lika mycket sen jag började må dåligt och har varit väldigt ledsen så tar du bara mer och mer avstånd. ja kan förstå om du inte pallar med mig när jag mår såhär men då får du FAAAAAAN ta och säga de oxå och inte bara låta våran vänskap rinna ut i sanden för du betyder så himmla mycket för mig. jag vill ej förlora dig förstå det!!! tänker ej nämna ditt namn men du lär fatta på de första........ kan ej skirva mer blir bara ledsen av att tänka på hur allting är att du trots du vet hur jag mår och vad som händer just nu bara säger "VARFÖR är inte du i skolan?!?!" och de ända du svara när jag sa att du visste att ja inte orkar inför den 4-5/12 var "Ja men det är skolplikt, du måste vara i skolan". nemen de visste jag inte.... snälla söta jag älskar dig hur mycket som helst men ibland fattar ja inte hur du tänker. du vet att när jag är i skolan stirrar ja bara ut genomfönstret gör inte ett piss du vet att ja har 3-4 möten i veckan så du borde inte vara den som tjatar om att jag ska vara i skolan..... men men nu vet du hur ja känner kanske du slutar vara så kall o dryg på msn och iskolan när ja är där. men men du är underbar och jag älskar dig hur mycket som häääääälst glöm inte det gumman <3



går vi fortfarande han i hand?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0