tröööööt

asså ja mins fan knapt hur jobbigt de va o kliva upp så här tidigt... hmmm okej nu ljög jag men jag försöker glömma det. dock får ja inte vara hemma själv och i dag ska syrran till skolan och mamma är på jobbet och hennes kille skulle iväg o ta en fika med någon brud. så antar att de bara är att stiga upp o åka till mammas jobb....  *suck*.... fast ska bli ganska kul ja älskar ju alla storbarnen där, men ska jobba på småbarnsavdeningen med mamma och alla dee 14 nya ungarna de har. ja har vart där två gånger och alla är fortfarande rädda för mig förutom en liten kille som va rädd för mig när ja kom osminkad men när ja vart in o sminka till mig så ja såg ut som värsta jävla emo bruden blev helt jävla förälskad.... han försökte flörta med mig... men han kan nog behöva lite tips tror jag. jag blir inte så förälskad i någon om jag får en strumpa men det är väll tanken som räknas *ler*..... men tror mamma ja ska jobba med henne nääästa vecka då får hon fan oxå gå upp tidigare för då ska hon faan gå till jobbet med mig. för ska jag behöva gå upp tidigt kan ja lika gärna gå upp extra tidigt och få lite träning på köpet. hmm sen fräääääästen ja ska va en duktig flicka i morgon.... Wiii ja ska faktiskt gå till skolan... hihi.....  okej enda orsaken är att vi har idrott och det älskar jag. det är ett under jag hatadet det förut men de börjar gå bra nu. seen har vi hmm bild oxå tror jag och jag älskade det förra terminen så hoppas det är lika bra nu =&) återstår väll o se.

men men nu ska jag börja ta på mig skona så ja kan gå ut till bussen för nu måste ja snart gå..... ha en bra dag.
puss på alla där ute (L)



de här e faktiskt inte i daa... även om man kan tro de.. så här brukar de se ut på söndagarna efter en helg med mina små älskade bruds..........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0