tänkte

jag hade tänkt skriva ett jätte långt och gulligt inlägg om mina underbara älskade vänner som fick världens sjukaste fråga på sms igår där jag fick världens gulligaste svar dom är så otrolig underbara o är glad jag har dem.... tänkte skriva kort om de för orkar inte tänka så nu.. *ler* men dom får aldrig glömma hur underbara de är för liksom dom betyder allt för mig... men här kommer det

frågan ja ställde lyder: "om jag skrev till dig att jag skulle ta livet av mig om en timme vad skulle du göra då?"

svaren ja fick:

Robin: Ska du göra de?

Johanna: ne gumman aldrig i livet skulle stoppa dig förstå de kommer aldrig lämna dig gör aldrig de kommer alltid stå på din sida om du dör så dör ja med vill inte lämna dig.

Josse: ehm.. jag skulle gråta blod och försöka få dig att stanna för att du betyder allt för mig.

Mici: Jag skulle skita totalt i skolan o åka o hindra dig <3

Mikki: ja, varför ska du ta livet av dig?

Mika: om ja inte jobbade skullee jag komma på stört....

Liiiisa: gråta. och be dig att inte göra det.

mina vänner är underbaara och älskar dem som faan ja vet vissa av dem är falska va gäller vissa saker men älskar dem ändå... är jag ärlig är det bara 3 av de 7 oavnstående som verkligen skulle kunna hindra mig. tänker dock inte nämna några namn för de övrigas trevnad. ja o sandra satt o diskuterade detta samtal hela våran matte lektion för devar då hela ja kolapppsade o inte orkade. jag satt o funderade på hur härligt de skulle vara å slå sönder ett av panorama fönstrena vi har på skolan o bara hoppa för o se vad som skulle hända denna tanke har jag haft många gåger för ett halvår sedan bestämmde ja att ja skulle göra de sissta dan i 9:an dock har jag något jag lever för nu så vill ej göra de. men de är långt kvar kan bli lämnad innan de man vet aldrig det är bara ta en dag i taget. antar jag. men de sandra sa till mig angånde saken i stället för att smsa var : " om jag fick de smset av dig skulle jag skita i begränsningen med pengar på mitt aboneman som mamma satt ja skulle ringa dig o prata med dig ända tills ja kom fram till och kunde ta din i mian armar och hålla om dig o bara låta dig gråta ut o hindra dig från att göra något, du vet att jag älskar dig"

sandra är glad att jag har dig du är underbar älskar dig. o tack för att du ställde upp i går när jag träffa min älskade vän. du vet MR.M haha du fattar... donken hmmm jo tjeeena morsan....

aja de skulle inte bli långt men så blir de ibland .... finns så¨mycket ja vill skriva men nu ska ja lääsa mina vänner bloggar älskar er där ute....




de e ja



hmm kanske kan lära siig någe ju....
ska nog öva någon daa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0