Skåning/Kenny <3

ja du har inte kännt dig speciellt länge. någon romantisk underbar historia om hur vi lärt känna varandra finns inte heller.. jag minns ej hur jag hittade dig. du var som en ängel som helt plötsligt kom in i mitt liv när jag behövde dig som määäst. nu får du aldrig lämna mig. på någe vis var det tur den där dagen när ingen var inne på min msn så jag skrev hej till dig. du var en kontakt jag inte skrivit med på läääänge, väääällldigt lääääänge. bland mina vänner när vi pratar om killar hit och dit är du kännd som skåningen... det är ganska kul. du är så otroligt fin. du vet de mästa om mig fast vi inte träffats och fast vi inte kännt varandra särsklit läänge. men det kändes rätt direkt. alla våra långa kvälls chattar det brukar alltid sluta så kul.. haha du  säger du ska komma upp den 14 du kommer max stå ut med oss en timme sen kommer du be om att få åka hem... gud asså vi är lite som vi är. men samtidigt vill jag så gärna träffa dig. du är så fin och fantastisk. du lyckas alltid få mig på bra humör oavsett vad som hänt under dagen. de gånger jag hört din röst är den så leen så underbarrt fin. den är lugn och stillsamm. du sa en gång du inte gilla prata tele så ringde jag dig i går och jag tycker du var rätt prat glad.. även om de määst var ja som prata så liksom lyssna du.. hoppas ja så du inte bara svara.. haha men du är min lilla ängel och kommer alltid vara det så läge du finns i mitt liv villekt jag hoppas blir för alltid...




skyll dig själv för bilden.. e den ända jag  har.. men tycker du är jätte sööt... vet ej vad jag skulle göra utan dig... jag älskar diig...

Kommentarer
Postat av: Kenny

ahah den bilden e najjs ju

2008-11-08 @ 04:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0