Sandra och Lisa

utan er vad skulle jag göra. lisa du är min älskade stora syster du är under att prata gillar, sex kännslor och mycket mer med. Sanda du är min älskade lilla syster jag kan nääästan alltid ringa dig, du får mig på bättre tankar och nestan alltid får du mig le... du finns om jag behöver bli omhållen du ställer inga frågor. Sandra och Lisa är som två systarar för mig. man behöver inga blodsband för att känna samhörighet.  ni vet allt om mig och trots allt som hänt står ni kvar och stöttar mig, fast det kan vara jobbigt och påfrestenade stannar ni vid min sida. ni ställer inga frågor utan låter mig komma när jag behöver. utan er och några där till skulle jag aldrig klarat mig så långt som idag alla ni i min omgivning ger mig olika stöd på olika sätt. men bland alla som finns är ni  på delad andra plats........



Kommentarer
Postat av: sandra

du är så underbar<3

stolt över att ha dig som vän och syster<3

2008-11-03 @ 22:11:17
URL: http://sandrew93.blogg.se/
Postat av: izzeey <3

asså maggie , du är den bästa som nånsin har funnits vid min sida. med dig är jag trygg, glad och allmät flummig.

Maggie min soulmate, bästavän, blivande fästmö^^, min luft, min himmel mitt allt älskar dig!

2008-11-16 @ 20:25:42
URL: http://izzeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0