sandra. H du e bääääst

sanda du är helt underbar. jag har kännt dig sedan du bara var 6 månader. vi har alltid hållit i hopp och vi kommer altid göra det eller hur? jag har så underbara minnen med dig sedan vi var små. dom kommer vara med mig hela livet och alltid stanna hos mig. du är min lilla syster som jag alltid kommer ta hand om vad du är gör för val i livet ställer jag upp. du får ej glöma det. hur långt det än är mellan oss kommer minnenan alltid göra så jag har dig nära. jag minns så väll när jag var tvungen o säga hej då för sex år sedan jag grät första biten av resan på vägen till stockholm. du har alltid funnits där och fått mig på glatt humör.. förlåt om jag kanske inte alltid är så social på msn men har så mycket nu. men du vet att jag älskar och saknar dig otroligt mycket och mer o mer för varige daag.. du är nummer 1 på min vänskaps lista. du betyder määääst för mig och kommer alltid göra det för du har liksom vart med sedan början. 

Älskar dig SANDRA HÖGLUND!!!!

 

Viii 4-ever daaaarrrllliiiing




du är den bäästa männskan på vår jord.... utan diiig ingen mig...

Kommentarer
Postat av: sandra h

åhh vad fint skrivet, (: (L) jag älskar dig värkligen och saknar dig otroligt mkt ska du veta(L) när du flyttade så grät jag precis hela tin jag visst inte vart jag skulle ta vägen (L) du och jag 4-ever ingen kan skilja oss åt <333 jag hoppas att vi ses nån gång igen för vill värligen vara med dig du är helt enkelt bäääst älskar dig och saknar dig kom i håg de jag saknar dig mer och mer för varje dag som kommer (L) <33

2008-11-05 @ 22:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0