såå viiiidrig...

ja känner mig så jävla ful äcklig vidrig och världelös... jag klarar inte ens av att säga nej. hur jävla dåålig är man då. eller okej jag sa nej men jag är för snälla, jag litar på alla... säger någon att de inte ska göra något tror jag s¨klart på det... som jag tänker inte säga vem men en kompis till mig med samma problem sa till en kille hon myste med..... eller de börja med att han hade händerna innan för hennes trööja sen ville han ner o in innanför hennes byxor..... då tog hon hans hand o drogbort den o sade: nej, jag vill inte..... han svarar då : altså jag tänker inte ha sex med dig om det är det du tror...
så klart man tror på den man är med. faan det är i sådanna tillfällen man HATAR KILLAR!!!!!! för tro inte han höll det han sa. min kompis var helt förkrossad efter åt och jag förstår henne fullkomligt. man känner sig så världelös som inte ens kan klara av att säga i från. hmm känner mig ful äcklig och vidrig. för liksom hur kan någon villa ha någon som är så misslyckad som mig. kan faan inget. är så jävla kass på allt....

aja ska sova nu... kram puss



Önskar någon bara tog upp mig i famnen höll om mig och sade allt skulle bli bra. få sitta hos någon och glömma allt som hänt... känna mig trygg och älskad.... vill bara få sitta där o bli varm o mysa vila ut o få hämta krafter om så bara för en dag. någon som ja kan prata med som lyssnar. man kan sitta i soffan få ligga med huvudet i knäet bli strycken över håret och bara få berätta hur det känns. personer behöver inte säga något utan bara finnas lyssna och hålla om. visa att den bryr sig och att den vill ha mig kvar pussa på mig  och verkligen få mig känna mig speciell. saknar allt de.... var ett ta sedan sisst...



de som känner mig vet vem min vän är..... och de som funnit länge vet varför jag känner som jag gör....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0