min fantastiska daa

hmm hej alla glada..... ja som ni ser min daa har varit fantastisk. nooot...
ja gick upp tidigt för o gå på ett möte... efter det mådde jag piss... sen vare hem satte mig vid daatan och pluggade.... haha pluggade genom att skicka runt frågor till folk på olika hemsidor där jag var med. villket skolarbete... hihi...
sen tog jag och mamma varin kopp te och lade oss i soffan med varsitt täcke och såg på film. det var ap myyyysiigt....
liksom vi bara umgicks... o visst ja jag fick en bulle och pressbyrå choklad... mums deras varma choklad är den bääästa som finns typ... en kall vintermorgon.... aja åter till där jag var... mitt i filmen så typ kastar ja mig efter dosan o ba mamma ja håller på att pissar på mig hej råå... åsså sprang ja på toa... då gick mamam och gjorde lunch... hemmagjort pärstampa med hemma gjorda köttbullar... mumsigt... sen såg vi klart på filmen... efter det städa jag o städade och städade och stäädade... så tro det eller ej... de skiner på mitt rum... wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... första gången sen ja flytta hit..
men men åter till dagen jag bråka massa med min syrra oxå o sen med mammas kille... *suck* sen åkte dom väg.... och jag tog en låååååååååååååång hääärlig cusch bad jox grej.... haha... fråga inte... och precis när ja kommer ut i handuk och inget mer så kommer min syster killkompis och står precis utan för ja ba oj hjälp... och rådnade.... så hela min familj skratta så sprang o hämta underkläder och ett nattlinne. det är jätte mys silke... o nu sitter ja häär... de va min daaa men nu ska ja kolla mejl och säga good natt till min älskling om ett ta... så hare gööt alla där ute....

pözz o heej leverpastej...


p.S

Yeeees Booooox e Maggies!!!!!!!!!!              ( det är bara skåningen/Kenny som fattar )...

D.s





Kommentarer
Postat av: kenny

hahaah svensson svensson

2008-11-27 @ 00:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0