miiin underbara daa.

haha mamma kom in o väckte mig i morse vid 7 tiden o fråga om ja orkade gå på skolan jag tror jag mumlade nååågot i stil med huvudverk haha sen mezza ja mina vänner o sa ja inte skulle komma o somna om till 11 o tänkte ja sover en timme till 12 o ringer lisa sen... hmmm gick inte så bra vaknade vid 13:40 o syran kom in o sa ja skulle äta frukost..... fast ja ville bara sova mer men fick inte... så ja gick ner åt lite lite frukost... la mig i soffan o somnade om så jävla lyckat. sov från 14:20 till 15:20 då ja va tvungen springa möta liisssa.... sen dess har de bara vart en massa skratt o flum... vi har då aldrig tråkigt... å när jag får pengar ska vi iväg och köpa förlovningsringar... wiiiiiiiii och just för tillfället medan ja skriver häär så sminkar lisa min axel...... hmmm kan tyckas lite mysko men sådanna är vi... *ler*....... de va skönt att ha vart hemma hela dagen... tror ja behövde sova så läänge som ja ändå gjorde... ja somna fakktiskt runt två i gååår natt de e bra för o vara ja... haha lyckat magda.....

men nu ska ja skriva ett inlägg till sen ska ja bädda tror ja... eller övertala johanna o komma över... vi ska bada i morgon myssssigt.....

ha de bra alla där ute.... kram kyss....



seeexiga bruds..... porr varning ( nooot )

Kommentarer
Postat av: johan

varför varför? VA :(

2008-11-15 @ 01:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0