måste gö någe

jag måste komma på någe annat... ja vet ej va jag ska gö. de ända jag kan tänka på när jag känner mig  nere är blod, sår och ondska. jag vill bara se blodet rinna längst mina armar. se hur min kroppp sakta går sönder... jag måste göra något för vet själv att jag inte kan hålla på så här. men vet ej vad jag ska göra ser de här som utvägen att göra mig själv illa plåga den som skapar alla problem och sabbar allas värld. ja gör bara bort mig gång på gång. kan ingen bara låsa in mig utan kontakt med omvärlden så blir ingen skadad. ingen behöver må dåligt för jag tar livet av mig och jag kan inte såra någon för att jag gör något dumt. just nu är de ända jag vill att se blood rinna känna hur allt känns bättre i kroppen begäret efter mer och kraftigare strömmar. få känna smärtan av att leva.. okeej den smärtan känner jag redan men vill känna en annan smärta. smärtan av att gå sönder någon annan stans en i hjärtat för en gångskull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0