Kärring

ibland fattar jag inget.... bara för de jag gjort vill ni ha extra kolla på mig läsa va ja skriver på msn och villka jag camar med förstår er. men bara för de har du inte rätten att bestämma över min data. ni hade koll på mig innan allt kom upp te ytan läste mina komversationer bakom min rygg och ändå såg du aldrig vad som var på väg att ske... inser du inte det det hjälper inte hur mycket du en kollar jag döljer saker bra.... jag dolde inget innan men nu gör jag för allt blir bara värre ju mer som kommer fram det är Faaan ingen mening o berätta någe för dig. jag orkar verkligen inte.... *suck*
 trodde allt sjulle bli lättare o bättre om du hade en vetskap om allt blev de tydligen inte jippi... men men nu får ja leva med det.. och att du hitta vodkaflask i min säng gjorde det inte bättree... hmmm ska nog ta det försiktigt med spriten de kommande tiden tror jag... men men ela ba ta de lite lugnt ett tag framöver... o sen är det lugnt igen... antar jag........

kram o hej rååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0