johanna jag behöver DIIIIIIG

johanna vad du en säger så finns ja alltid här, du ska bara veta hur jobbigt det var att få smset från dig i dag. trode ärligt ja skulle gå under. du måste fatta att du betyder mycket för mig du är den ända som verkligen har lyssnat på mig och vet hela min historia sen ja bodde hos farsan okeej. det får inte hända dig något. och du måste komma till skolan imorgon... ja går bara dit om du eller sandra är där o nu är inte sandra där o jag vill träffa dig måste prata med dig. du får inte känna så häär älskling. du får aldrig försvinna du ska leva och bli gammal okej?? du måste.... vi är många som vill ha dig kvar. ta en dag ledigt från jobbet i morgon o följ med hem till mig efter skolan vi ska ha en soft kcäll hos mig jag lisa och min familje äta någe spela o ba ha soft sen åker vi o badar på lördag som planerat fatta de.... älskar diig johanna...



vi två för alltid lova mig deeet.... du är den ända som förstår min sits och jag din....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0