jaa så är man sjuuuk då

ja hej alla glada däär ute. ja nu var man sjuk på riktigt då. har feber och ont i hela kroppen. kan inte sova på nätterna eller på dagarna villket helvete... *suck* börjar ledsna på det häär... och som om det inte är nog med att ha feber och ont i varända jävla led i kroppen så har man världens mens o mensverk oxå.... kunde inte bli värre.... elle jo att fortfarande bo hos farsan för han hade skickat mig till skolan i alla fall. nu får jag åtminstonde va hemma sköönt... jag har vart "sjuk" mycket den här terminen fast inte på riktigt. hmm tror ja måste ta o skärpa mig... skolan e viktig...








en liten sak från faars da bara.  
jag smsa min farsa och sa grattis för ja palla inte prata med han igår. då smsa han tillbax o fråga hur de va jag sa jag hade feber och och ont i alla leder o mådde piss att jag sakna han med mera. och fråga hur han hade det.
hmm
tror ni jag fick någe svar??
ne så faaaaan heller vf skulle han slösa pengar på att smsa ett sms till bax o säga att han saknar mig med eller att han tyckte synd om mig eller ens säga hur han mådde själv. det korstar ju ändå några ören att skica de smset.... LOL



Kramar er Magda

Kommentarer
Postat av: jojje

hoppaas att du kryar på dig

2008-11-10 @ 22:14:21
Postat av: jojje

hoppas att du kryar på dig

2008-11-10 @ 22:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0