hmmm

idaa var ja på en hämsk sak. ni som känner mig kommer fatta på de ja skriver va de handlar om er andra skiter ja i hur vida ni fattar o inte fattar ni lär föstå samman hange men inge mer....

ja va ledig från skolan för o prata med nån kärring på någe ställe... skit kul.. not....
aja vi prata om de jävla äcklet som ja ska va i samma hus som den 4-5/12 jippi....... tur nog går de lösa på någe sätt med hjälp av vakmästare o väkter hit och dit så jag slipper se han överhuve taget. får gå in någon bakväg o skit. men orkar verkligen inte.... aja sen fick ja veta att alla jag verkligen ville skulle stötta mig ska vittna så de får inte va med.... piss.....
liksom mamma, pappa, mikki alla ska gö de så vem ska vara hos mig. det är st'ngda dörrar så ingen kan se på. men sen ska ja sitta i ett lyssnar rum medan han drar sin storrry o då får ja välja vilka som ska vara med, problemet är den ja tror ja skulle vilja ha dä och kunna kramas med o bara slappna av och känna mig älsdak och behövd. vet ej hur ja ska klara de här två dagarna om ja ens klarar mig fram till de dagarna. men de som stör miig veeem faan ska va med mig. ingen av mina tjejkompisar kan finnas på de sättet jag tror ja behöver. känner mig bara ful, äcklig, vidrig och dum. egentligen får ja skylla mig själv är mitt eget fel men samtidigt.....

aja min JÄVLA FUCKING morsas KILLE sa till morsan så får inte skriva mer... asså dom två IDIOTERNA fattar NADA hur många gånger man en förklarar för dem.... *suck* .......

ha de bra kanske skriver mer i morgon....



hoppas lagen är på min sida.....




ja känner mig så jävla ful, äcklig, vidrig och oälsk bar. hur kan någon älska någon som mig. någon så ful o äcklig. någon som inte ens vågar stå för sitt nej. kommer någon någonsin vilja ha mig igen?? vågar ej tro det. så ska inte blida några falska förhoppningar... ja kommer få leva ensam resten av mitt liv för ingen kan vilja ha en patetisk o oduglig tjej som mig. ingen kommer kunna älska mig............ såå JÄVLA FUUUL, ÄCKLLLLIIIG, VIIIIDRIG, m.m

hej då på alla där ute....

Kommentarer
Postat av: Alexander

Tjaw.

vet inte om det är mig eller Kenny du vill ha med.

men om inte han kan så ställer jag alltid upp.

puss

2008-11-13 @ 23:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0