hmmm fars daa!!

ja du... vad ska man skriva. det är fars dag i dag. jag har alltid gillat fars dag ända till i år. jag har alltid skitit i allt dumt farsan har gjot och bara försökt göra någe bättre för vaige år för att han någon gång skulle ta mig till sitt hjärta och börja gilla mig. men han har aldrig riktigt blivit glad av någe jag givit så i år gav ja upp han ska bara få ett kort och förhoppnings viss förstår han budskapet med det. texten på kortet lyder "Pappor är till för att kramas" undra om han någonsin kommer fatta att jag vill kunna få en kram utan att bli ifrga satt. ja minns inte en ända gång jag givit han en kram då han inte sagt någon komentar som  " ska du ha en kram nu igen" eller "äru, häär nu igen" liksom det k'änns inte riktigt som om han uppskattar de då. tillo med farmor har sagt i från någon gång och frågat vf han alltid ska säga något i stället för att bara krama tillbax. mins en gång hos famor o farfar när vi satt i soffan och jag satte mig bredvid farsan för att mysa när vi såg på film och han inte ens reagera, han sa ba jaha är du här nu igen pch ska kramas. snacka om att jag bara ville försvinna kände mig bara så fånig som trodde att han för en gångs skull inte skulle säga någe så i ställe satte jag mig vid farfar som alltid vart på min sida. så fort jag kommer ska han ha en kram och han är alltid trevlig när han e (nykter). han säger alltid hej och läger en arm runt mig om ja sätter mig bredvid eller så ger han mig ett tjuvnyp för att han tycker de är så kul nör jag damapr loss på han... önskar pappa kunde vara mer som farfar lika snälla go och gullig. alltid vara på bra humör. han kunde få ta alla farfars bra sidor men lämna drickandet. då vore det underbart. jag fick veta saker om min farsa i dag som gör mig besviken ledsen och arg, hade jag vetat dem här sakerna förut så hade jag aldrig stannat så länge hos han. då hade jag trott på de hans tjejer sagt. men men hoppas du får en bra dag farsan... kanske kommer förbi och säger hej och ger dig kortet eller så åker jag bara förbi och stoppar de i brevlådan får se om jag någonsin kan se dig i ögenen igen efter det här....

KRamar er Magda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0