hmm hur kom vi in på de??

haha ja o min underbara tjejkompis johanna... ja ni vi började prata skolan o att ja va sjuk o nu är vi inne i värsta diskutionen om en kille. haha fråga inte hur. men tror de börja med att hon tyckr det är kul att jag är gladare igen. hon berätta hur glad ja va första gången ja skulle berätta för henne o sandra om att jag barjat chatta med en ny kille. först var hon tydligen lite tveksam villket jag förstår med tanke på vad jag vart med om så är hon rädd om mig. haha hon säger att som mina ögon lyste när jag berätta / berättar om han så har hon aldrig sett mig... *ler* med tanke på hur många killar jag pratar om hit o dit är det ganska skumt... men men tydligen lyser det extra när jag pratar om denna... tror johanna tycker det är ganska kul... för vi har smsat om det i snart en timme... haha och allt handlar om hur uppenbart det är att jag är glad och hur speciell han får mig att känna mig. Johanna tycker det är underbart men hon skyddar mig... så bääst han passar siig. gör han någe dumt så vet ja att han får brudsen på siig... haha fast ska inte tråka ut er mer... haha alla snuskiga detaljer vi snackar om e mina... så heej råå
hare bra älskar er...





haha Johann bäästa komentar inte ens på sandras inflyttningsfest kunde du släppa mobilen o sluta smsa med han...maggie är beroende av honom.... haha  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0