hihi

det blide inge bra igåår haha... sissta inlägget blev helt fuckt upp.... haha mamma kom ner o dampa på miig.... ojoj sääger jag bara... hon tog datan o tog med den in till hennes rum o lacka satan på att ja va inne på msn vid typ 01: någonting... det var faktiskt ganska kul hiih.... o i morse hmm asså ja hade inte lagt mig sen igår då... så var de ju lattjolajban... de va räddningsbåten Elias och teletubbies... haha magda älskar de... (not) men det funkar när alla andra kanaler har slutat sända... haha liisa somnade fet tidigt runt 3:40 tror ja o kenny som ja smsa med för han va den ända vakna somna runt 7... så jävla triist.... liksom va skulle ja gö dåå?? förutom fredde som ringde o ville fråga om ja var vaen för han sööp med några vänner... kul för mig o veta ja vill oxå supa. jag vill faan supa tills ja e helt jävla borta någon som har sprit?? skiter i vad det är bara man blir full... ( riktigt jävla fucking full )......... så där full så man inte vet vad man gör o vaknar på de märkligaste ställena daan efter... ja har aldrig vart så full men ja vill bli de.... vill slippa tänka sen kanske nån har någe bra man kan ta till så kanske man kan gö slut på lidandet..................................

hej då alla där ute... ha en bra kväll




haha låter nice ju....



mm skulle inte sitta feeel





hmm tror jag väljer den.... någon som har en krok??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0