hemma

heej alla däär ute... kom inte på någon bra rubrik så fick bara bli hemma. för det är ju vad jag är. *ler*
fast imorron ska ja tillbax till skolan. ska faktiskt bli skönt, misstolka inte. jag gillar inte skolan men jag behöver ha folk runt mig 24/7 men det går inte hemma. så därför känns det som en avlastning för familjen när jag är på skolan. ganska hemskt att tänka att de behöver slippa mig ibland för att jag e jobbigt men det är ju ganska sant. jag har sagt och gjort så många misstag den senaste tiden att jag inte längre vet va ja ska gö. nåhon som vet hur man gör saker rätt?? idaag som va till 14:45 snacka om skönt att sova länge och bara slappna av och njuta av sömnen. att fören gångs skull inte vara trött när man vaknar. villket jag hela tiden annars är. och nu är klockan bara 18:21 och jag är redan trött igen. i dag ska jag försöka stänga av datan senast 22:00 och försöka va i sängen 23:00 måste vända mitt dygn och försöka sova fåår se om de går.. *suck* tror inte jag klarar det ensam. men men nu ska jag börja med att försöka käka något... har inte ätit ordentligt sen för en månad sedan. vet ej vad det är är bara inte hungrig... sen i lördas har jag knappt ätit något mer 1 en maka...   aja hare bra alla där ute

Kramar Magda



mobilberoende?? borde försöka stänga av den i blaand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0