fäs dig inte...

det är fan ingen mening att fästa sig vid någon som mig. så misslyckad och värdelös.... jag kan inte göra något rätt....
 fort jag får en mot gång ger jag upp. jag är helt jävla pucko. att ens mina föräldrar står ut med mig är ett under. fattar att pappa lämnade mig o inte stog ut...4+2+2+2+2+2+2= 16 om jag inte räkna fel... hmm tror det är så många jag är uppe i.. det händer inget är bara en skön kännsla, jag är faaan helt jävla störd...aja ni orkar inte läsa de så skit it...... fatta ba att det inte är någon mening att fäsa sig vid någon som mig. jag är inte värld det......



Kommentarer
Postat av: jojje

jo du e värd att fästa sig vid jag låvar

2008-11-03 @ 19:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0