familjen

ni kanske inte är de jag älskar mest av alla. eller dem som betyder mäst. men innerst inne vet jag att ni finns där allihopp anneli, anna och tony.... pappa tony ja du har gjort mucket dumt men samtidigt försöker jag förstå dina val även om de är lite konstiga. du kommer altid va någon som betyder mycket för mig även om jag inte förstår dig...
mamma anna du betyder mycket. du har alltid ställt upp. jag vet att jag inte vissat hur glad jag är att ha dig som mamma. och jo jag är s på dig i bland. men säg den som inte är det. du har ställt upp trots alla dumma saker ja gjort.
Anneli syrran... du kannske inte alltid är den jag pra med med du betyder mycket att veta att du åt minstonde står vid min sida, som den fredagen jag kom hem och grät. det behövdes verkligen att du fanns där och ställde upp. att du bara höll om  mig ocg lyssnade. jag vet att jag aldrig riktigt visat dig att du betyder mycket vet att alla mina försök blivit misslyckades... men ska försörsöka....

älskar er alla i min familj... på era egna sätt. ni har lärt mig mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0