du är en solstråle som förgyller min tillvaro.

Johan jag lärde känna dig en helg via en kompis nere i kalmar. jag fick din msn o sedan dess har vi snackat till ofrån. du är alltid glad och pesetiv när vi skriver till varandra. det är så skönt. du lyssnar på det jag säger och skriver bra  saker tillbax. du har gett mig tron om att jag har något att leva för tillbax.... och haha när du skrev till mig om den där tjejn du träffat ihelgen som hade sagt till nike att hon gilla dig.... där fick ja ett gott skratt du lät helt vättskräääämd... såå sööt.... men du ska veta att jag alltid finns för dig. mobilen är på 24/7 365 dagar om året förutom i år då det var 366dagar... hihi...

aja jag gillar diig jätte mycket som vän du är väääärldens bäästa killkompis <3


Kommentarer
Postat av: jojje

det är altid lika kul att få dig att skrata o jag va inte vetskremd bara jävligt förvånad att någon faktiskt gilar mig och det tjäns att man är kompis med någon i alla fal

2008-11-27 @ 00:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0