dööööö

heej alla där ute...
min dag har vart allt annat en normal i daa...  jag försov mig så kom två min sent.... jippi... vi fick fika första lektionen. sen fick ja en akut tid till en grej som ingen ha me o gö så ja fick sluta tidigare... de va skönt. sen typ åkte ja till globen o åt på donken helt ensam kan de blivit roligare??  sen va ja i väg på akut joxet och sen gissa va ja la 200kr på haha ingen som vet ingen som vet ...... haha jag tog två håll till i mina öron.... så nu har ja totalt 6 st hål... två i ena och 4 i andra... sexigt värre... haha. sen fick jag mamma o gå med på att köpa massa choklad till mig. mums mums... sen försökte ja få folk o smsa me mig men ingen hade faan tid så åkte hem och spela the sims 2... haha normal ja är... sen var de midda och sen la ja pälplatta och nu sitter ja häär o skriver.... fasst de här har inget med min överskrift o gö... den e riktad till farsan... mamma ringde honom i morse och berätta att ja skulle på en grej o att ja inte mådde bra då sa han till henne att han inte hade tid o snacka åså ringer han mig. ja missa samtalet dock. men men smsa o fråga va den lilla gubben ville och då ville han helt plötsligt veta hur ja mådde men han tänkte inte ringa igen utan då skulle vi smsa för de är dyrt och ringa mig. men när ja bodde där kunde han lägga pengar på o ringa för ja kom en min flr sent. LOL.... PAPPA ge upp jag vet du inte bryr diiig för då borde du ringt fööööör länge sen. du vet var jag ska i morgon... tror du inte jag behöver STÖÖÖD okeej jag kan be om stöd men skulle du lyssna?? är rädd du inte skulle de....

aja kram på alla där ute... mina sov planer i går funka inte...



hade tråååk på pint i går... LOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0