det är för er jag lever

det är för er jag lever. ni är de som gör min dag värd att leva, Lisa, sandra.b, Johanna, Sandra.H, Josse, Kenny, Fredde, Jens, Alex, Noni, Amanda med många många fler. 

det är inte alltid jag kan se hur mycket ni betyder för mig. även om det kanske inte alltid känns så, så står ni ändå kvar vid min sida vissa mer än andra. ni har era svagheter men även era starka sidor.  visa klarar stå kvar när andra ställer sig i bakrunden. jag skiter i om ni finns hela tiden eller inte bara ni stanar hela tiden och aldrig försvinner helt. finns ni åtminstonde kvar och jag vet att ni kan hålla om mig när jag ber, vi behöver inte prata bara ni kan finnas hålla om och säga allt ska bli bra. att vara med er i helgen sandra och Lissa. att få somna och ha er bredvid mig var så skönt. tror inte jag sovit så bra på 4 månader. längtar redan till nästa helg den 7/11 då ni är hos mig igen då jag äntligen får sova igen. jag kan verkligen inte sova i det här rummet och den här sängen ni som känner mig vet varför. en dag ska även alla här får veta men det lär dröja ett bra tag till. sen längtar jag tills om 11 dagar oxå då jag ska få träffa min älskade kenny även känd som skåningen här... om han inte innan den 14/11 inser vilket jävla miffo jag är. om han kommer så blir det den bästa helgen på hela det här året. längar tills jag får se honom hålla om honom och att kunna sova bredvid han och känna mig trygg, behöver den närheten om så bara för en helg. men ni vet alla där ute hur mycket ni betyder för mig. utan er ingen mig. jag behöver er alla på något viss tillförr ni alla en bit till mig som gör mig hel och får mig kämpa sen vissa mer än andra...


sida vid sida är vi starka, han i hand håller vi ihopp, men ensama är vi svaga.. utan er mina älsklingar klarar jag mig inte länge....

p.s
Fan va heta asssss vi har Sandra.B
d.s

Kommentarer
Postat av: jojje

jag står vid din sida också johan och ja ni har heta assss hihi

2008-11-03 @ 19:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0