alla över 20 kan faaaan gå och DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

jag hatar vuxna. dom e så jävla dumma i huvudet..kan ni inte ba fatta att om vi ungdommar ska klara oss någonstans kanske man behöver ett o annat snällt ord som stannar mer än EN JÄVLA FUCKING SEKUND... ni kan inte säga att, å så duktig du varit, det här är ett helt underbart arbete, MEN det här och det här och det här och det här och det här är fel..... just det där MEN är det som kan döda någon..... ALDRIG under alla mina år i skolan har jag fått mindere än 20fel på ett   A4 papper. jag har alltid massa röda sträck här och där. inte en ända rad som är korekt hur mycket tid och kraft jag än lägger ner på mina arbeten så klarar jag mig aldrig är de så konstigt jag gav upp skolan??????? NEJ DET ÄR DET FAAN INTE... jag kan lika gärna flytta tillbax till farsan för där kunde jag skippa skolan bara sova och skita i allt. fan måste höra med han om han får en lägenhet snart så kan jag flytta dit. han är ändå inte hemma så mycket så då borde jag kunna gö som ja vill oxå... plus då slipper ja äta med så då behöver ja inte tänka på vikten.. fan varför flytta jag för?? hade vart bättre där. hellre farsan husa en morsans misslyckade dotter....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0