Alex är glad att du finns.

jag har känt dig i princip i hela mitt liv. jag minns alla somrar vi skulle vara hos er. jag var livrädd för dig och dina syskon och din pappa ojoj säger jag bara va rädd jag var och är fortfarande och då var vi ändå tillsammasn i 1år och tre månader och jag är fortfrande rädd för han.. ganska komiskt.... men du ka veta hur glad jag är för de 1 året och de 3 månaderna vi hade tillsammasn jag lärde mig så otroligt mycket om svek, otrohet, kärlek, och vänskap. är glad vi fortfarande kan vara vänner för du betyder mycket för mig. även om jag försöker gå vidare så finns du i mitt huvud även om jag inte vissar det. där en av mian bästa killkompisar den ända jag verkligen kan berätta allt för. du är den ända som verkligen vet hur jag hade det hos pappa och hur mitt liv har gått upp o ner. jag behöver dig även om jag inte visar det så bra just nu. du betyder mcyket glöm inte det...



du har alltid funnits där och skyddat mig ända sen sommarjobbet när jag var 12. är glad att farsan tvinga mig jobba den sommaren. mins alla våra promenader med hunden på eftermiddagarna när de vuxna hade ledsnat och ville få avsluta dagen i fred. eller när lilla Tony mobba oss om vi skulle göra något jobb tillsammans jag skämdes så. att du kom över den där natten det var kallt och allt och ändå tog du mc över vid tolv på natten bara för jag villle ha sällskap. det var då de hela börja jag var bara 14 år. minns du killen på snuttis... haha va siik han var...aja förlåt om jag vart kprt på sissta taget. men jag behöver dig okeeeej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0