3 jävla fucking möööten.... piss

ja hallå däär ute... i dag är de möten hela dan. första mötet var vid 9:15 i morse nästa möte är vid 14:15 och sista är vid  16:00... så ska snart g¨för att inna till mitt andra möte behövde bara skriva av mig lite är så JÄVLA helvetes LEDS på min FARSA!!!!!  på de första mötet i dag så skulle alla  som har med mig att göra som e vuxna medverka. mamma, pappa, skola med mera..... men tror ni han kom NEJ SÅ FAAN HELLER!! vf skulle han lägga ner tid på mig eller slösa arbets tid o pengar på sin dotter. även om de skulle vart jobbigt om han hade vart där! så hade det vart skönt att veta att han ändå någonstans bryr sig men nu kan ja ju hoppa den tänken oxå..... hmmm fattar inte hur jag står ut med mig själv. hur kan jag stå ut med att dag in och dag ut hoppas på att han ska ringa mig och säga att han älskar mig eller skicka ett mezz o säga att han saknar mig?? men men ni som verkligen känner mig vet hur illa min farsa behandlat mig och hur piss jag mår av de. önskar bara han kunde få en insikt i det. som du sandra fick se hur förkrossad ja var en morgon. först blir jag bara kall o dryg mot alla släpper inte in någon vill inte prata eller visa att jag är ledsen blir bara hård. men träffar man då rätt punkt brister allt. du satt o höll om mig innan lektionen började och var vid mig hela lektionen i 2 och en halv timme du stod vid min siida det betyder så himmla mycket, att du bara fanns där. för är så leds på han nu. men ändå kan ja inte släppa... det känns som om jag får skylla mig själv för att jag inte varit någon bra dotter utan bara gjort allting fel. känns som om han är miss nöjd och därför bestraffar mig och lite så är det nog. så har bara mig själv att skylla.... men nu måste jag springa till tunnelbanan ha de så bra skriver mer i kväll tror jag...

älskar er alla "Lisa,Sandra, Sandra, Johanna, Mici, Josse, Amanda, Kenny, Alex, Jens, Mika, Fredde, Jens, Robin, Niklas, Johan, Niklas" 

ni har lärt mig mycket alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0