ränsade datan.. visa aldrig morsan vad du slängt...

hej alla glada...
i dag fick jag för mig att ränsa datan... och här hittade man ganska mycket kul..
men efter åt när jag slängt massa skit så skulle jag vissa morsan vad mycket jag slängt och överst i papperskorgen är det en bild på en tjej som trycker i hop bobsen och hon har bara troser på sig och bredvid den är det två nakna tjejer.. så jag ba e det är inte baara mina.. och morsan ba garva och liksom jag tror hon genomskådade mig. egentligen vet jag inte varför jag hade sådana bilder... typ bara för att jag typ fick dom av någon antar jag... *ler* så vad säger man... hihi

puss kram ha en trevlig dag... 'Maggie

image38


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0