KIZZ i stadion ( fredag den: 30/5 )

asså faan va nice.. farsan ringer när man e på väg ehm och frågar om man har 300:- det är klart man har... han pröjsar halva biljetten sen är det bara tuta och köra... jag farsasn hans polare var på KIZZ och dom e så sköna.. kan faan alla jälva låtar så gud vad jag skrek.. trodde inte jag skulle ha någon röst kvar mend et hade jag.. och vilka shower det var... med fyverkerier och konfetti och massa sådant skit.. jag har vart på en KIZZ konsärt förut och det var i globen då var jag 8år och sommnade på stolen och grabbarna bakom hade tydligen slängt ur sig en komentar som typ... "kolla bruden sover" det va ganska kul liksom 8 år och redan brud... et är snacka om att KIZZ kommer nästa år och då ska jag faan oxå gåå.. inget kan hindra mig.. *ler*

image42
image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0