faan vad jag gjorde bort mig....

hmm...
asså man kan fan inte vara dummare  än jag...
om vi börjar så här, min morsa skulle på fest med sin kille så jag och min syra och min kille skulle vara själva hemma. min stora syra går upp och sätter sig och kollar på anime... så vi var själv nere och ganska så regält kåta om vi säger såå.. *host, host* vi tänker inte mer på det utan kör på en ganska lång stund utan att hon kommer ner, men precis när vi tänkte sluta och innan han hinner dra ut den och typ vi hinner dra på oss kläder så ser vi min syrra i döröppningen till vardags rummet och där ligger vi halvnakna i soffan... snacka om att jag höll på att dö. och inte nog med det min syrra vägrade snacka med mig efteråt och jag visste inte vad jag skulle göra så jag typ bad min kille dra hem för att jag ville snacka i fred med min syrra men sen vissar det sig bara att hon ville vara själv lite och typ tänka eller någe. jag fortfarande lite små kåt och vilse visste inte vad jag skulle säga eller göra utan ba okeej... vi gick och handla godis och sådant sen runt nio tiden på kvällen kommer mamma hem för hon palla inte va i väg och korkad som min syrra är är hon på väg och berätta hela händelsen för min mamma. liksom gissa om jag höll på att dö... jag ba NEJ  va fan säger du innan allt han börjas berättas så hon sluta och mamma sa att hon inte ville höra om jag inte ville att vi berätta så hon räddade mig från att aldrig mer kunna vissa mig hemma *rådnar*...

en trevlig och förstörd lördag...

puss och hej leverpastej

Kramis Maggis

image35

hämtad: google.se
datum: 17/5-08
sök ord: kärlek
sidnummer: 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0