det känndes rätt..

i går skulle jag på ett möte i skärholmen.. eller skulle och skulle jag var på ett möte i skärholmen. då passade jag på att smsa min pappa och fråga om vi skulle ses efter som han ändå bor hos farmor och farfar just nu.. det ville han så jag och min syster gjorde det vi skulle i skärholmen sedan gick vi till pappas bil som stod i p-huset. först var det en pinsamtystnad inga leende utan alla satt bara tysta och kollade på varandra med tomablickar, tills det kom en låt som alla vi ´känndeigen och pappa höjde sterion. för då känndes det plötsligt som gammla tider. jag blev varm och glad i hela kroppen på samma gång. när vi sedan kom hem till farmor och farfar så var dom båda hemma. det känndes skönt när jag fick en stor välkoms Kram av farmor jag blev liksom så mycket gladare på något sätt. vill liksom bara spola tillbaka och känna det om och om i gen.. och veta att dom verkligen finns där. för efter att  jag flytta till mamma har det inte kännts så.. meni går var den ultimata kvällen vi fick äta där. och sedan frågade dom om vi ville följa med ut med båten i dag ( lördag ). och det är det ända jag har längtat efter. jag älskar att åka båt. och speciellt med farmor och farmar... dom är så roliga och härliga. så nu sitter jag här.. väntar på att syrran ska vakna så hon kan packa och vi kan dra hem till farmor och fixa lite med henne innan vi dra till båtklubben... och det som känns skönast är att vi ska grilla på kvällen... det känns precis som förr när jag bode hos pappa och jag har saknat det så mycket men vet att det inte hade funkat att bo kvar hos pappa just nu... men bara för att jag inte bor hos han vill jag inte tappa kontakten.. vi bråkar i bland men det gör väll alla. jag älskar honom hur mycket som helst och behöver han i mitt liv. önskar bara att han lite oftare konkret kunde fråga om jag ville komma över eller säga att han saknat mig när vi se eller varför inte säga att han älskar mig någon gång när vi kramas. okeej han har sagt det men jag vill höra det oftare. i telefonen om jag säger jag älskar dig när vi lägger på så säger han oftast bara mm... eller så säger han ja med... men det tycker inte jag är samma sak.. men jag förstår honom.. han har svårt att vissa kännslor  och säga saker som sådant.. vet inte om det är speciellt till mig och min syrra eller vad det är... men jag överlever..


KrAmIsAr

MaGdAleNa

image29  image30
image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0