bätte skälvkännsla om ingen vill ha en där?

hur kan någon tro att man får bättre självkännsla av att ingen vill ha en där?
alla bara tjatar om min självkännsla hit och dit... men hur ska den bli bättre av att alla bara ber mig byta skola..
det är faan ingen av lärarna som vill ha mig där... hur tror dom då att jag ska börja må bättre och va i skolan mer. är jag ett sådant problem barn så att ingen vill ha mig där? lite jävla fucking dyslexi kan väll inte ställa till det så.. jag är väll inte så anorlunda än vad andra barn/ ungdommar är? men det är så jag känner mig. alla pratar med mig somm om jag vore tre år men jag är faan 15 ja 15år fatta det... men men får se hur det blir till 9:an vill inte gå¨kvar på en skola där ingen vill ha mig...

Kramis magda image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0