varför?

just nu?
kunde du inte valt ett
bättre tillfälle? du vet hur jag mår...
och om du nu ville berätta det kunde du väll ändå ha
vänttat tills jag mådde bättre... du vet att jag och min kusin
precis blivit osams och du är den ända som vet  hur mycket jag saknar henne
och hur mycket hon betyder.. desutom har jag precis fått veta saker om min pappa som jag
alldrig velat veta.... såå varför ska jag nu oxå behöva känna mig så ful... måste du kolla på
porr för att bli upphätsad?? har du hela tiden jugit om varför du har slitz och more tidningar
är det för att kolla på tjejerna eller är det som du säger rolig läsning?? om tillexempelt
"otrohet och hur bar det är?" för det är ju vad det står i slitz.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0