nu börjar jag se ljusare tíder i mitt liv.

äntligen känns det som om mitt liv börjar klarna upp.
jag börjar få hjälp med det jag behöver och jag har fått något
 som hjälper mig att sova. snart tror jag att jag börjar orka ta tag i min skola få
riktigt i gen oxå... för asså skolan är kul när jag fattar och lärarna kan förklara. men vissa lärare är bara för jävla dumma i huvudet och lägger så himla mycker på mig. dom kan bara komentera det som är dåligt och säga gör om det  här. fast jag tycker att det är bara. dom kan aldrig se hel heten och säga att ett arbete är bra men att det här behöver fixas med mera. allt ska bara vara fel. jag tror det var de som fick mig att gå under totalt. bit för bit bröt alla ner mig. nu när jag vart borta därifrån och pratat med folk på sös och på en skola jag var och kolla på så fick jag hela tiden höra bra kretik och det behöver jag. jag känner det själv. jag måste få höra dem bra sakerna om  mig inte dme dåliga. eller åtminstonde det bra mer än dom dåliga. men men nu börjar allt få en lösning vi tar en dag i taget sa dom på sös och att vi sakta men säkert lär lösa saker.

Ha de bra
KRam
Maggie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0